Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012.06.14. 15:50 szexsztorik

Szex a nővéremmel

17 éves koromban történt a dolog... A 18 éves nővéremnek volt egy 20 éves pasija. Sokszor felhozta őt a lakásba egy kis "beszélgetésre", még akkor is, ha mások is otthon voltak. Egy nap mikor hazajöttem, nem tudtam, hogy otthon van e a nővérem. Hogy megnézzem, benyitottam a szobájába, és bizony ott volt; éppen szexelt a pasijával, aki felöltözött gyorsan, és kirohant a lakásból. De nem is a pasija volt az a srác, hanem egy idősebb pasas! Azonnal beugrott, hogy a nővérem - Adri - megcsalja a pasiját. Adri - miközben felöltözött fehérneműbe - könyörgött nekem, hogy ezt ne áruljam el senkinek sem, cserébe bármit megtesz nekem, örökké! Túl voltam már az első kalandomon, így gondoltam egyet, hogy miért is ne...

- Hát legyen... - mondtam - akkor szexeljünk! Ha már megcsalod a pasidat, akkor izgató lenne az öcséddel megcsalni a pasidat.
- Hááát... Nem is tudom...
- Pedig nincs más választásod!
- Na jó...
- Akkor vetkőzz le gyorsan! Van szexi csizmád?
- Őőő van...
- Akkor vedd fel gyorsan, de amúgy legyél meztelen!
Közben kisurrantam a szobából, és hoztam egy tekercs szigszalagot. Mire visszaértem, addigra Adri már a szexi csizmájában, pucéran ült az ágy szélén. Szégyenlősen összeszorította a lábait, a kezét az ölébe tette, és a melleit is eltakarta.
- Adrikám, Adrikám... Így nem leszünk jóban! Ne legyél szégyenlős, és ne takargasd magad! Ülj át erre a székre - miközben a szobájában lévő székére mutattam.
Ennek a széknek a háttámlája majdnem a nővérkém nyakáig ért, és karfája is volt. Adri leült. Fogtam a szigszalagot, és a melle alatt jó szorosan odakötöztem őt a szék háttámlájához. Utána a szék karfájához is odakötöztem jó erősen a kezeit.
- Tedd szét a lábad! - mondtam.
Ő széttárta a lábát, és feltárult előttem a gyönyör. Szexi lenyírt pinája már nedvedzett az izgalomtól, így hiába próbálta mondani, hogy ő ezt egy cseppet sem élvezi.

Hamarosan folytatás...

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexsztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr994588301
süti beállítások módosítása